понедельник, 17 августа 2015 г.

Postani i ti Majstorom Svog Zivota!


U septembru 2016 godina Umetnicka radionica Majstoir Zivota ponoivo otvara svoja vrata, da bi u lepom druzenju smo radili na poboljsanju svog zivota.
Sa zeljom i dobrom namerom zeljim da prenesem svoje iskustvo rada sa sobom, koje donose sigurne rezultate. U toku nekoliko godina ja sam skupljala znanja, metode i nacine, selektovala sam ih i dosla sam do universalnog nacina, koji efikasno pomaze u bilo kojem trenutku zivota srediti negativno delovanje okoljinie i uzivati u zivotu.
Prvi ciklus treninga je posvecen tome.  
O cemu se radi?


Filteri za dušu. Ili 6 Tajne za duševni mir.Dobila sam mnogo pitanja posle mog webinara 6 filtera za dusevni mir. 

Naprimer:

" ... Zavoliti sebe i sve sto se desava? Ali ovo nije moguce, a cak i nepravilno " ili "...kako pustiti u svoj zivot ljubav, ako toliko negativnih trenutaka, prepreka, blokada, koje, kako ste izrazili, padaju na nas u obliku uvreda, svadja, tuge, krivice i t.d."
Rad sa filtrama kod mnogih izaziva kontraindikacije, koje usporavaju a cak i zaustavljaju proces. Ja sam odgovorila na jedno pismo i sigurna sam da za mnogih to ce biti odgovor na pitanja. Zahvaljujem svima na saradnje!


Ovo je tema, koju treba slusati u dva uva i podpuno i obavezno nekoliko puta! Za to sto sva 6 filtera rade u celini. Izbaci jedan i vec pocine nered. Koliko sam prosla seminara, treninga na ovu temu i na kraju sam dosla do jednostavnog zakljucka. Svuda mi je falio neki "pazl" - nema jednog i slika nije podpuna. Jednom sam sjedinila sva 6 iz raznih tehnika, predavanja, seminara, treninga i dobila sam formulu mirnog pozitivnog zivota zauvek! 
1. Ljubav. Bezuslovna Univerzalna, Bozanstvena...) Ljubav pocine od ljubavi premo sebe, svog zivota, svog fizickog tela....  Uz pomoc svakodnevnih vezba gajamo Ljubav unutra sebe. I evo ona vec raste i izlaze van tela i pokriva prostor oko nas i dalje raste... I sve sto ulazi u granice mojoj ljubavi ja prihvatam!
Za to sto
- vec se desilo, a to znaci da je proslost. Doslo je i neka. Ja volim svoj zivot a znaci volim i sebe. Uznemiravati se znaci skoditi sebe. Bolje prihvatiti. I ja prihvatam. ja volim sebe, a znaci od sada u mom zivotu postoje samo PRIJATNO (ono sto me zadovaljava , u cemu uzivam) i KORISNO (ono sto ranije je bilo losim, a ja sam shvatio (-la) da volim svoj zivot, i sto u nega ulazi, ulazi sa razlogom ojacati me, pomoci mi da izvucim korisnu lekciju)
2. Prihvatanje. Ja sam, kao vlastnik svog zivota prihvatam sve sto ulazi u moj zivot i ako je ovo problem, onda ja pretvaram ga u ZADATAK! A znaci nacicu resenje! Resenje postoje! Cak i nekoliko. Ukoliko ja prihvatam, znaci ja oslobadjam energiju, koju cu da iskoristim za potraznju resenja zadatka i za samo resenje. 
"Ali ovo nije moguce, cak i nepravilno!" - pises ti. 
Nije moguce, ako gledas samo u jednom konceptu! Carolija je u koriscenju SVIH 6 FILTARA! 
3. Zahvalnost. Ako od sada u moj zivot ulaze sve Prijatno i Korisno, onda zahvaljujem se ZA SVE!
Prijatno zahvaljujem za zadovoljstvo i uzivanje, za radost i srecu! Korisno zahvaljujem za mogucnost samorazvoja, za razvoj snalazljivosti i zivotno iskustvo! I sto vise imam Korisnog u zivotu, bolje se snalazim u bilo kojoj situacije! Super sam! Sada trosim dragocenu energiju na potraznju optimalnog resenja. I samim tim pobolsavam svoj zivot. 
Zar to ne zasluzuje ZAHVALNOSTI??? ZAHVALJUJEM!!!! 
4. Oprastanje. Ovaj filtar pomaze sredjivanju blokada. 
Magicne reci. Grde te neko bez veze a ti kazes "Oprosti me!" ili "Oprosti mu (njoj) Boze". I nije bitno, glasno ili u mislima, zavisi od situacije. "Oprosti ga Boze za slabost, za neznanje, sta radi za.... (uvek ces da nadjes reci odgovarajuci situacije). Kad shvatis da ove reci "Oprosti me" su mocna zastita, koja stiti te od stvaranja "energetskog povezivanja" (u tome je smisao - odrazavanje jedan drugog). Kroz "energetsko povezivanje" gubi se dragocena energija. A sa filtrom Oprastanje prekidas to povezivanje i koristis ga sve lakse sa vremenom. Onda znanja se pretvaraju u vestine, a vestine u naviku. Samo pocini!
Uvreda, svadja, agresija i t.d. su energetski vampirizam. "Oprosti..." je zastita od njega. Bilo koji vampir gubi interes premo tebe. Ali kad u pitanju su drage ljude, blizke rodjaci onda uz pomoc ovih pravila prestanjes da budes donatorom energije, sta tebe istrosi do bolesti, nego postanes provodnikom energije Bezuslovnoj (bozanstvenoj, univerzalnoj) LJUBAVI! 
Ovo je ekologicno u odnosu premo sebe i u odnosu premo voljenih osoba. (vezbali smo na predavanju)
5. Sledeci filter posle ovih 4 vec lak i veseo. 
Dozvoljavanje! - ja dozvoljavam sebe da budem takav kakav jesam, zato dozvoljavam drugima da budu takvi kakvi jesu. Ako hoce covek da bude agresivan neka bude. Ima pravo. Isto kao i ja imam pravo da budem miran. A to znaci da njegova agresivnost je napravljena protiv nega samog. To znaci da on treba da nauci svoju zivotnu lekciju.  I ovo je vec jos jedna zastita i smirenje u duse. Jos jedno Da!
6. Otpustanje. Sve ove filtre bi bili nerealne za koriscenje i doveli bi do eksplozije ako ne bi imali jos jedan, sesti i vrlo bitan filter! OTPUSTANJE! 
Pustiti znaci dati slobodu! 
Prihvatio negativu, rekao DA, zahvalio, zamolio oprastaj, dozvolio mu da postoje i OTPUSTIO! (izbacio - ako hoces Смайлик «smile»
, oslobodio se!) 
Vrlo vazan filter za prekid "energetskog povezivanja" kad vec se to desilo!
Sta znaci otpustiti? Kako da saznas, da li zaisto je otislo? 
Kad pomislis na ovu situaciju (coveka, dogodjaj ili ostalo) i osetis mir u duse, unutrasni osmeh, kad se ne menja raspolozenje i nemas osecaja iritacije znaci zaista si OTPUSTIO!
Ako se dize neki neprijatan talas vratise na filter broj 1 i pocini od pocetka.

Vreme da pocnes.... Neka uspes od 21-g puta... Ali rezultat ce iznenaditi, vredi da se potrudis! Jer Zivot pocine da sija sjajnim bojama! Vidices!
Zato te pozivam u nasu Umetnicku Radionicu Majstor Zivota!

Комментариев нет:

Отправить комментарий