понедельник, 2 ноября 2015 г.

Prica o dobru i zlu

Na vezbama u umetnickoj radionice "Majstor Zivota" trazimo odgovore na mnogobrojna pitanja, kako raditi na najbolji nacin sa negativnim delovanjama okolini na nas unutrasni mir. 
Jedno od pitanja, kako sacuvati MIR U DUSE, ako okolo nas ima toliko ZLA?
Jedan od nacina rada sa sobom su FILTERE, o kojima stalno pricamo na nasim predavanjama.
- LJUBAV
- PRIHVATANJE
- ZAHVALNOST
- OPROSTANJE
- DOPUSTANJE 
- OTPUSTANJE
 Poenta delovanja FILTERA u svakodnevnim vezbama je stvaranje dusevnog Mira i cuvanje ga bez obzira kako deluje na nas okolina., cuvanje "ekologije" DUSI. Medjutim kad covek krene da radi sa njima, onda dolazi do
nerazumevanja, sukoba sa samim sobom, i kao rezultat, ponovo pobedjuju negativne emocije i osecaje, 
Kad krenemo putem stvaranja MIRA U DUSE nas zadatak je VRACANJE KOD SEBE, UPOZNANSTVO SA SOBOM. A to znaci krenemo da se ucimo da dajemo sebe PAZNJU. I mnogima nije jasno i neprihvatljivo takvo stanje. 
Razlog moze da se pronadje u detalnom analiziranju svog zivota. 
Treba shvatiti 3 stvari bez dokazivanja.

1. Svet je nase ogledalo. Sve sto vidimo u svetu oko sebe, i ono sto vidimo izaziva kod nas rast emocija i osecaja, onda to je ODRAZ svega sto se nalazi unutra nas. 

2. Zivot je bumerang. Sve sto saljemo u okolinu se vraca nama. 

3. Tamo gde usmerena vasa PAZNJA, tamo odlazi vasa ENEGIJA!

Sada pricamo o ZLU. 
S obzirom da svet je nase ogledalo, analiziramo svoj osecaj. Kad suocimo sa zlom, koje je napravljeno direktno na mene, ili neki dogodjaj, koji nema veze sa mojim zivotom izaziva unutra mene neprijatne emocije.
1. Odgovorite na pitanja sami sebe.
- Kakav osecaj sam dobio(la)? (odgovor prenesite na papir)
- Sta radim, kako reagujem? (odgovorite sebe) Obicno covek kaze "Ja se borim sa zlom". Ok. Onda odgovorite na pitanje
- Kakav osecaj mi daje stanje borbe?
- Da li ikad sam uspeo(la) da se izborim sa tim? Kakav je bio rezultat te borbe? 
- Da li to dovelo me u stanje zadovolstva? 
2. Logicno, da takvo stanje izaziva negativne emocije. Negativne emocije izazivaju neprijatne osecaje. Neprijatan osecaj se manifestuje na nivou fizickog tela (ubrzano otkucavanje srca, glavobolja, bol u stomaku, grc, suze, grudva u grlu, lose raspolozenje, i t.d.)
- Da li vase negativne emocije menjaju stanje u okolini? 
....................................................................................................................................................
Ako vi zaista radite sa sobom. Ako ste krenuli da gajate LJUBAV unutra sebe, onda sto vise raste vasa Ljubav, to vise LJUBAVI vi mozete da pustite u svet. 
Pre toga sto pokusavamo da menjamo stvari, koje APRIORI ne mozemo da promenimo, treba ih prihvatiti. 
Treba pociniti od MALOG! Vecinom ljudi preskocu pocetne korake i pocinu od "VELIKOG"
(Naprimer, pokusaju da promene stvari na drzavnom nivou, a nista nisu uradili sa sopstvenim zivotom)
PRIMER:
"- VOLIM BOGA unutra sebe. Jer sam JA deo Boga. Ja sam deo Univerzuma. Zato VOLIM sebe, svoj zivot. I zato VOLIM sve sto ulazi u moj zivot. 
- PRIHVATAM, da sve sto ulazi u moj zivot ima RAZOG. Prihvatam sve sto ulazi u moj zivot sa LJUBAVJU u srcu. Zivot salje mi izazov da me nauci, da stvorim iskustvo, da sakupim MUDROST. Zato PRIHVATAM sve, sto je uslo u moj zivot sa LJUBAVJU u srcu. PRIHVATAM izazov, ispit (i t.d) Sve sto ulazi u moj zivot je KORISNO ili PRIJATNO. 
- ZAHVALJUJEM sve sto je uslo u moj zivot. Ja zivim u ZAHVALNOSTI. Zahvaljujem Korisno za to sto daje mi nova znanja, za to sto stvaram nove navike, za to sto sbog toga mogu da se vratim unutra sebe i da vidim tamo, sa kakvim osecajama i emocijama treba da poradim. ZAHVALJUJEM sve sto je uslo u moj zivot za to sto odrazava moje unutrasne stanje. ZAHVALJUJEM sve sto je uslo u moj zivot za pobolsanje iskustva rada sa sobom. Za to sto razvijam sposobnost potrazne resenja. za to sto sve vise postajem snalazljivije. 
- OPROSTI mi Boze za to sto se stvaraju negativne emocije koje ne mogu da kontrolisem u trenutku. OPROSTI za...... (nabrojte: bes, ljutnju, mrznju i t.d., koje izaziva, naprimer, "zlo") OPROSTI njemu, njoj, situacije, za to sto su zli, negativni i nisu svesni sta rade. (svojim recima)
- DOPUSTAM sebe da budem takva kakva jesam. DOPUSTAM sebi ozbilno nameravanje za rad sa sobom, za pozitivne promene, za ucvrcavanje pozitivnih stavova, za stvaranje MIRA u DUSE, za ...... (sve sto bi vi zeleli sebe u pozitivnom smislu - DOPUSTAM SEBE zdravlje, uspeh, ljubav, srecu, izobilje, priznanje, bogatstvo i ostalo, sto god sebe zelite) DOPUSTAM drugima da budu takvi kakvi jesu. 
- OTPUSTAM sve negativne misli iz svoje glave, koji su me vezali sa ovim covekom (situacijom, dogadjajem). OTPUSTAM njega (nju) da slobodno ide svojim putem. OTPUSTAM sebe  u svom izboru. OTPUSTAM od sebe sve, sto me vezuju i smeta u razvoju sigurnosti, pozitivnih navika, samopouzdanja i t.d. 
....................................................................................................................................................
I kad vi radite FILTERE i dobijete neprijatan osecaj u telu (kocnicu, grc, i bilo sta drugo), neprijatne misli - saboteri, koji vam smetaju po svakom filteru, to su ZNAKOVE, koji vam ukazuju na energetsko smece, koje je skupleno u Vama, i koje treba da se cisti. Vracajte se na br. 1 - LJUBAV. I radite ponovo na ciscenju i transformacije. 
I ako ste dosli do shvatanja, da bilo koja negativna emocija skodi VAMA, vasem ZDRAVLJU, smanjuje pozitivne vibracije u VAMA i absolutno ne deluje na stvari, a izazivaju jos gore dogodjaje i delovanja, onda u skorom vremenu ocekujte CUDO, NAGRADU za vas trud! 
Sve sto vidite u vasem okruzenju je VASE! Sve sto vam radi okruzenje je NJIHOVO. 
ZELIM VAM PUNO SRECE.
Ako zelite da napredujete u radu sa sobom, ali nemate snage, energije, izgubleni ste i ne znate od cega da pocinite, ja predlazem svoju pomoc. 
Radionice svakog petka u beogradu, svakog utorka u Novom Sadu. (pratite oglasi na fb stranice - KLIKNITE OVDE!
"Stvaranje pozitivnih navika za 21 dan" - 21 dana sam sa vama. Nije bitno gde se nalazite. Stalno smo na veze preko tel (viber, wats up, skype, facebook, email). Radimo zajedno. 
Pitanja o uslovima na email vpchesh@gmail.com, skype: viptajga, tel. 0659636300
Jednodnevni Treninzi u vasem gradu (5-6 sati). Postanite organizator (minimum 10 ucesnika)

Комментариев нет:

Отправить комментарий