среда, 8 ноября 2017 г.

10 principa Svesnog Coveka

Ove principe ce vam posluziti i kao samodiagnostika.
Na pocetku duhovnog rasta vi samo se ucite da koristite Zakone Univerzuma u svakodnevnom zivotu.

Sa vremenom se menja pogled na svet, koriscenje Univerzalnih zakona postaje nacinom zivota, i vec tesko ih odvojiti od sebe.
Od njih se razvija citav sistem zivotnih vrednosti, i izmedju ostalog  principi svesnosti, bez kojih vec nije moguce upravljati sopstvenim zivotom. Ovde cemo da navedemo najbitnije.
Ako ste tek krenuli PUT KA SEBI, ove principi i zivotni vrednosti ce vam pomoci
- da sredite svoj zivot,
- da se naucite da razlikujete vazno od nebitnog
- da dobijete unutrasnju slobodu i harmoniju u odnosu sa blizkim ljudima.
Probajte svaki princip za sebe.

1. JA
uzimam odgovornost za sve, sto se desava u mom zivotu NA SEBE.
Ovo znaci da
- JA podpuno svesna, da moji misli i dejstva formiraju dogodjaje i okolnosti u mom zivotu.
- Ako sa mnom se desava neprijatnost, ja ne upadam u stanje zrtve na dugo vreme.
- Ako propadam, upadam u stanje zrtve, sekiram se, ja sam sposobna da uzmem sebe  u ruke i da pogledam na situaciju sa pozicije Tvorca da bi sam shvatila i analizirala, kakvi postupci su doveli me do toga.

2. JA nemam pretenzije premo bilo koga.
- JA razumem da niko nista mene nije duzan, tako i ja nikome nisam duzna
- Ovo oslobadja me od bilo kojih obaveza. Odnose sa ljudima se zasnivaju na uzajamnom sporazumu i slobodi izbora.
- Ako druga strana se ne pridrzava  sporazuma, Ja prihvatam to sa razumevanjem.
- posle ja preduzimam resenje, kako cu u buducnosti da komuniciram sa takvim covekom.
- Ako meni se ne svidja odnos nekih ljudi premo meni, ja ne izgovaram pretenzije, nego samo objasnjavam da ovakav odnos meni ne odgovara.
- Posle cu da analiziram, cime sam stvorila ovakvu situaciju i cime sam privukla ovakvu osobu u svoj zivot.
- Ja sam kao svesna osoba ne krivim spoljasne okolnosti , ljudi i dogodjaje (vladu, komsije, sefa, prijatelja i ostalo) u svojim problemima, ne zalim se na losu sudbinu, nego radim SVE da bih promenila trenutni tok dogodjaja.
- Otpustam sa Ljubavju i Zahvalnoscju sve, sto me uvredilo i pokusam da pronadjem mudrost u ovoj situacije.

3. Ja trazim odgovore unutra sebe.
- Pre sto se obratim sa pitanjem u spoljasni svet (prijateljima, mudrim majstorima, i t.d), pre svega cu da pitam SEBE i da saslusam svoje srce, svoju intujiciju.
- Ja cu da se obratim svom Visem JA, svojim duhovnim nastavnicima, pazlivo cu gledati znakove i poruke, koje salje Univerzum. Jer niko ne zna bolje od mene, kako cu da postupim
- Ako pitam drugih, obavezno slusam svoje srce, kako je ono rezonira sa situacijom.
- Tudji savet za mene nije rukovodstvo za akciju, nego jedan od nacina da svesno shvatim konkretnu temu

4. Ja prihvatam sve, sto se desava u mom zivotu
Ovo znaci da Ja prihvatam i razumem bilo koje nepozeljne dogodjaje i svesna sam, da u svakoj situacije ima Viseg Smisla.
Neprijatnosti nisu kazna za postupci, nego rezultat predhodnih dejstva, a moze da bude i lekcija, koja je spremlena jos pre mog rodjenja, koju moja dusa je izabrala da prodje u sadasnjem zivotu. 

5. Postujem sebe i uz postovanje stavim sebe na prvo mesto. 
Da se razumemo - Ovde nije u pitanju egoizam (ljubav premo sebe i mrznja okruzenja), nego zdrava Ljubav premo Sebi, koja je velikodusno se siri u svet. 
- Stavim sebe ispred drugih i dajem pre svega Sebi neobhodnu brigu i paznju, da bi se napunila time i da bi imala sto da podelim u okruzenje.
- Ja sam najdraze, sto imam u svom zivotu i bolje od mene niko ne moze da pobrine o meni.
- Ljubav premo drugima pocinem od Ljubavi Premo Sebi. Zar moze voleti nekoga, kad unutra je prazdnina? Zato Ja prvo napunjavam Ljubavju svoje srce u tolikoj kolicine, da bi Ljubav se izlivala sa zalihom u okolinu. 
- Ja delim svoju ljubav, jer imam je izobiljno, a nije sbog toga, sto zelim da dobijem od drugih dobro raspolozenje premo meni.

6. Ja se trudim da budem iskrena sa sobom i sa drugima. 
- Kao svestna osoba ja se trudim da budem iskrena sa sobom. Ja se ne plasim da pogledam na problem, jer znam, da bilo koje pitanje moze da se resi. 
- Ako vec sam stvorila ovaj problem, ja cu da nadjem resenje da ga resim
- Ja otvoreno govorim o svojim osecajama, izgovaram svoje misljenje, ako to treba
- Ja dozvoljavam sebi da prozivim negativna stanja i emocije, jer prihvatam sebe u svim manifestacijama. 
- Kad osecam radost, pokazem je, kad sam tuzna i besna, radim sa negativnim osecajama (kroz FILTERE), oslobadjm se njih i stvaram mir u duse. 

7. Dozvoljavam i drugima da budu sami sobom takvi, kakvi jeste.
- Prihvatam druge ljudi takvim, kakvi jesu. ne preterujem njihove vrednosti i tolerantna sam premo njihovim manama i ne pokusavam da ih da popravim.
- Ovo dozvoljava me da se neuvredjujem sbog ponosanja drugih ljudi. 
- Ne osudjujem ljudi i shvatam, da svaki postupak ima razlog i objasnjenje.
- Ako me eritiraju postupci i ponosanje nekih ljudi, Ja razumem , da i unutra mene postoje ista osobina, koju treba da pronadjem i da je resim. I za ovu manifestaciju zahvaljujem osobu, koja mi to pokazala.

8. Ja ne manipulisem ljudima
- Ja sam samodovoljna. Ja ne upadam u zavisnost od drugih ljudi i postujem njihovo pravo slobode,  volje i izbora.
- Odnosi sa ljudima gradim na bazi ovog prava - svako moze da bira ono, sto njemu odgovara i svide se. 
- Ako neko se ne slaze sa mojim misljenjem, ja necu da navaljujem i da teram svoje uz postovanje tudjeg izbora. 
- Ja sa razumevanjem prihvatam zelje blizkih ljudi i okruzenja i trazim najekologicni nacin da ostvarujem i svoje zelje bez ostecenja drugih ljudi. 

9. JA nemam ocekivanja.
- Ja ne racunam na odredjeni odnos premo meni. 
- Ja ne ocekujem da dobijem ono, sto zelim da dobijem bas sada po bilo koju cenu i nikako drugacije.
- Znam da zasluzujem najbolje i dobicu sve sto mi treba u najbolji trenutak , jer verujem u Univerzum i njegove Zakone.
- Ovakav odnos automatski eleminise pretenzije premo okruzenja i otvara bezgranicni mogucnosti puteva i izbora. 

10. Ja ne razmisljam za drugih.
- Ako ja ne razumem ponosanje drugih ljudi, ja ne razmisljam njihovim mislima i ne izmisljam predpostavke za njihove razloge. 
- Ja otvoreno pitam, ako meni nije jasno, posebno, ako to se tice mene.
- Ako ja ne znam, gde se nalazi blizki covek i ako on ne odgovara na pozive i poruke, ja ne upadam u sekiraciju od neznanja i ne izmisljam "horor".
- Ja MIRNO CEKAM, kad se on javi i tek posle mirno cu da raspitam o svemu. 
- JA saljem puno ljubavi i najlepse zelje blizkom coveku. 
- Ja Sam uvek sigurna da sve ce biti u redu i situacija ce se resiti na najbolji nacin za nas sve.

Za sada to je to.
Koliko vidite, principi su jednostavni, ali mnogo jake da bi VI osecali sebe uvek 
TVORCEM SVOG ZIVOTA!
Bez obzira na jednostavnost, nije lako sljediti njima.....
Ali ako vi ste izabrali PUT svesnog zivota, PUT KA SEBI, ova pravila ce vam pomoci da ostanite na pravom putu i da ne skrenite i ne zalutate.

POKAZITE MI DA STE ZIVI! OSTAVITE KOMENTAR I PODELITE SVOJE UTISKE O MATERIALAMA OVOG BLOGA.
HVALA!!!

Pitanja i individialne konsultacije
tel. +381659636300
email. vpchesh@gmail.com




Комментариев нет:

Отправить комментарий