вторник, 26 марта 2019 г.

ZANIMLJIVI "PUT KA SEBI"

Dragi moji citaoci!
Ako se vi nalazite na ovoj stranice, znaci smo istomislenici, kojih vezuje zelja TRANSFORMISATI SVOJ ZIVOT!
A to znaci da postajemo pravi ucesnici Misije POBOLJSANJA ZIVOTA NA NASOJ PLANETI ZEMLJE! 
Na svakom putu (cak i na putu od sebe) postoje prepreke, neki su lagani, neki su teski i tesko ih zaobici i izbegnuti. U takvi trenici vrlo je vazna PODRSKA I POMOC!
VAS PERSONALNI POMOCNIK UVEK VAM STOJE NA RASPOLAGANJU!

Velikodusno vas pozivam na stalni trening "PUT KA SEBI"
Pocinemo svoj put od Ljubavi...
Ljubav premo sebi?
Od detinstva u moju glavu je bilo inspirisano uverenje da "voleti sebe znaci
biti sebicnom" sa svim nacinima vaspitanja, negativnim posledicama, unutrasnim traumima, buketom kompleksa i jos mnogo toga, sto  izaziva ovo uverenje.. Sa tim sam i odrasla, ali pitanja su se ostali:
- Sta znaci - VOLETI SEBE?
- Zasto je to lose?
- I jos dosta pitanja, koji su vezani sa "Ljubavju premo sebi"
(- а kakva uverenja od detinstva su bili nametnuti vama?
Kako je to uticalo na vas zivot?
Podelite svoje vazno iskustvo u komentarima)

Zivot me je doveo do odgovora preko dosta prepreka i zivotnih ispita. 
Medjutim ovo dugo putovanje - "PUT KA SEBI" je vredilo toga. 
Sada, kad sam se upoznala sa svojim istinskim JA, moj zivot se naglo promenio!
Postala sam ne samo Gazdaricom svog zivota a i TVORAC SVOG ZIVOTA!

Pre nekoliko godina sam odlucila da delim znanja i bogato iskustvo sa svima, ko postavlja ta pitanja sebi i trazi odgovor. Tako se rodio moj stalni trening "PUT KA SEBI"
Na ovom treningu mi se ucimo da zavolimo sebe Istinskom Bezuslovnom Ljubavju bez iluzija, bez varanja sebe
Onda :
Ljubav Premo Sebi postaje izvor pokretnoj snagi i zivotnoj energiji
- Ona postaje nasom snagom, podrskom i pomocnikom u svakakvim zivotnim situacijama 
- Ljubav premo Sebi otvara ispred nama mogucnost da se sretnemo sa Svojom Visom JA, otvoriti i koristiti neograniceni izvor zivotnih snaga i energije.
- Ljubav premo sebi otvara put ka uspehu i srece, ka harmonicnom zivotu, koji je pun zadovoljstva. 
- Kad se napunimo Istinskom Ljubavju premo Sebi mi imamo mogucnost da delimo je sa svetom i napunjavamo svet oko nas i nase okruzenje Ljubavju, da postanemo Izvor Ljubavi.  Onda svet oko nas na magican nacin se menja i nase okruzenje pocine da nam vraca takodje UZAJAMNOM LJUBAVJU. 
- Ka se mi nesebicno delimo Ljubav sa okruzenjem, Ljubav ozdravljuje i transformise negativnu energiju emocija "nizkih vibracija".
- Nas zivot pocine da se menja . Na pocetku bez znacajno vidljivih poboljsanja (jer fizicka materija i realnost su dosta inertni i treba vreme, dosta vremena, da bi su promene postali vidljivi), a posle pozitivni promeni dolaze nama kao iz roga izobilja (KROZ NASA SVAKODNEVNA DEJSTVA!!!) i napunjavaju nas zivot radoscju, srecom, zadovoljstvom!
- zahvaljujuci ljubavi u nasem telu i u nasem zivotu ne ostaje vise mesta za negativni misli, emocije, osecaje. Naravno, da oni mogu da se pojavi ponovo. Ali mi mozemo lakse i brze da ih sredimo. 
- Nase telo pocine da se ozdravlja. Samo treba se nakupiti strplenja pre sto pozitivni promeni postanu vidljivi i mi mozemo da ih svestno osetimo. Treba pamtitida fizicka materija je dosta inertnai za viljivi promeni kod obicnih ljudi treba dosta vremena. 
- Mi dobijemo iskustvo iscelenja! I mi mozemo da koristimo ovo iskustvo za iscelenje ljudi oko nas. 

Sam po sebi trening "PUT KA SEBI" ne resava probleme i ne moze da promeni nas zivot.
Ali on moze da nam pomogne da promenimo pravac vaseg puta i VRATITI VAS SEBI!!!
Kad vi dobijete neobhodne alate i pocinite da ih koristite u svakodnevnom zivotu:
- Vi sa radoscju i ushicenjem docekate dugo ocekivani pozitivni promeni, koji pocine da se desavaju u zivotu.
- Vi cete da budite sigurno zasticeni od "toksicnih ljudi" (takviih ljudi jos nazivaju "energetskim vampirima"), koji uskoro ce da napusti vase okruzenje. Vi cete da postanite za nih "bezkorisntnim"
- U Vasem okruzenju ce se pojaviti "cisti", "svetli", napuneni ljubavju ljudi, koji vole i brinu o vama, vasi istomislenici i partneri
- u Vasem zivotu pocine da se desavaju cuda!

Trening je neobhodan ako u vasem zivotu:
- Fali energija i zivotna snaga, a vama je jako neophodno da nastavite svoj posao
- Vi se nalazite u stalnoj zavisnosti od "toksicnih ljudi", koji vas okruzuju (vrlo cesto to su vasi volene i blizke ljudi) i u nerazumevanju sa njima. I ovo vas isrpljuje, cini vas slabim i vi ste izgubili kontrolu nad svojim emocijama. Cesto se desavaju eksplozije negativnih emocija i to vodi u zdravstvene probleme. 
- Vi imate problem sa novcem, odnosima, vremenom
- stalno ste u depresije, stresu, nervozi i razdrazljivosti, nikako ne mozete da savladate sa strahovima.
- umorni ste od samoci
- Vama se ne svidja kako izgleda vase telo
- razumete da zivite u zacaranom krugu, a ne mozete nikako da iskocite iz nega, trazite resenje, vracate se na isto i sve to vas iscrpljuje, dovodi do zdravstvenih problema
- imate ogroman "prtljag" znanja iz raznih izvora (treninzi, knigi, seminari, motivirujuci videa i ostali izvori informaciji), ali ne znate da ih primenjujete u svakodnevnom zivotu i nemate ocekivanih rezultata. 
- ili jos nesto, sto trazi resenja, a resenja nema. 

Ja cu sa zadovoljstvom da vam pomognem da resite ove zadatke. Zajedno ce biti lakse i brze da resite ova pitanja. 

Prijava za individualni konsultacije u licnom susretu i online
Tel: +381659636300
skype: Vera Chesheva
email: vpchesh@mail.ru

Podelite svoj utisci i rezultati u komentaru dole
Sa Ljubavju i Zahvalnoscju!
Vas personalni pomocnik za prakticno ostaranje pozitivnoj transformacije u realnom svakodnevnom zivotu Vera Chesheva..  
(Oprostite na gramatickim greskama u tekstu, jer srbski nije moj materni jezik, pisem spontano od srca!)

Комментариев нет:

Отправить комментарий