вторник, 20 февраля 2018 г.

Formula svesti. Istrazujemo svoj nivo na putu razvoja.


Formula svesti coveka

Kako saznati svoj nivo?

Mi vibriramo tamo, gde se nalazi nas vektor paznje. 
Ili: Gde paznja, tamo i energija...
To smo podvukli crvenom crtom na svakoj svojoj radionice "Put Ka Sebi"
Mnoge zele da znaju, na kakvom nivou se nalaze, a nr shvataju, kako to izmeriti. 
- Gde smo otisli u procesu evolucije kao covek?
- Sta treba uraditi, ako treba mnogo visi nivo?

Modeli realnosti
Svako od nas ima 2 JA:

1. Sebicno JA - Ego. Oblik sebe, skup razmisljanja i onoga, sta sam Ja. 
2. Vise, Istinsko Ja - cista sustina mog Ja sa prosirenom svescju svih 12 dimenzija. 
Neko  tretira to kao DUSU. I u stvari, sustina je jedna.
Dusa uvek vezana sa Bozanstvenim, ali ima svoju Unikatnost i svoju Individualnost. 

Zasto onda za vreme duhovnih praksa preporucljivo obraca se VISEM JA?
(Radionice "Put Ka Sebi". U svakoj meditacije, kojima se zavrsavaju radionice, glavnu ulogu igra VISE JA, kojemu se obracamo, sa kojim pricamo, od kojeg trazimo podrsku i savet)
da bi odgovorili na to pitanje, obratimo se poznatim autorima.
Sem Rejcel: " Vracanje svojoj Duse znaci usmeriti paznju u svoju Istinsku Sustinu dok ona se ne sjedini sa nisim (fizickim) telom." (Kniga "Covek mnogomerni")
Ponovim u meditacii (sablonski):
- Premestim svoju svest u VISE JA
- Ponavljam to (do 10 puta), dok ne osetim da moe Vise Ja se sjedine sa mojim fizickim, emocionalnim, mentalnim i duhovnim telama. 
- Drugim recima: Moje VISE JA silazi sa nebeskog 5D u 3D kod mene, koju voli! (Nikako ne vi se oslobadjate od fizickog tela i odlazite u 5D.... dada... iznenadjeni???)

12 gustina Vibracija.
Vise ja vibrira na 6 gustini vibracije. 
(GUSTINA je poseban nivo vibracije (nivo svesti) unutra frekvencionog diapazona dimenzije)
Sto vise vibracija zivotnoj forme, to vise njena gustina. 
Covek moze da vibrira na 3, 4 i 5 gustini. I ima razlike izmedju njima.

COVEK 3 gustine (nivo): pokretna snaga je instinkt obstanka i seksualnih potreba. Veruje da je on zrtva okolnosti (dogodjaja, ljudi, situacija i t.d). Ne oseca odgovornost za svoj zivot, zato trazi odgovornost za svoj zivot kod drugih ljudi. Zato nije sposoban promeniti svoj zivot i zato dozvoljava da im upravljaju stereotipe i uverenja sociuma. 

COVEK 4 gustine: svestan je da stvara realnost svojim mislima i uverenjama. Ima intujitivni i ekstrasenzorni sposobnosti. Voli promene, naklonen je buntarstvu. Koristi svoji sposobnosti na svoje blago i blago covecanstva. A moze da koristi svoji sposobnosti i za manipulaciju i kontrolu. 

COVEK 5 gustine. Zivi sa otvorenim srcem i pun Bezuslovnoj Ljubavi premo sebe i drugim ljudima i zivotu. Smrtno fizicko telo se pretvara u besmrtno kristalno. Za ljudi 4 gustine izgleda kao supstanca, koja zraci.... "Nevidljiv" za ljudi 3 gustine. 

Dostignuca visih stanja svesti podrazumeva premestanje gustina (razvoj od nisih forma ka visim), to est covek sa 3 nivoa moze da predje na 4 i vise, ako bude krenuo PUT KA SEBE sa promenama svojih vibracija. 
Svega postoje 12 gustina

6 gustina. Vise JA. Podpuno ne fizicka. Ovde vec se ne vaze zemaljske zakone fizike. Ovde se nalaze (po nasim kriteriuma) eterske hrame i kristalne gradove. I ovde se nalaze duhove prirode, bozanstveni supstanci, Andjeli i t.d. Ovo je najvisa i najcistija forma Individualnosti.

12 dimenzija Postojanja.
Gustine harmonicno prelaze od jednoj frekvencije vibraciji u drugu
DIMENZIJA je kvalitetni pomak u strukturi realnosti. Vecja dimenzija ukljucuje u sebe sve nizke dimenzije. (3D ukljucuje 2D i 1D, 4D ukljucuje 3D, 2D i 1D.... i t.d.)
U tome je razlika Gustine i Dimenzije.
3D  je dimenzija, koju mi osecamo fizickim organima. Ovde deluju fizicke zakone, gravitacija, privlacanje i polarnost.
4D Osnovne karakteristike su VREME i MISAO. 4D ukljucuje mentalni i astralni planove, a takodje paralelni svetovi. Ovo je most izmedju sveta materije i sveta Duha, medju linearnim vremenom i mentalnom vremenom. 
5D je svet Ljubavi i Jedinstva. Ona pocine od eterskog plana i puta ka srcu. Da bi ste presli u 5D treba otvoriti i aktivirati SRCE. 
Zatvoreno Srce gore je od zatvora. (Papa Ioan Pavel 2)
(Radionica PUT KA SEBI poziva vas na posebna predavanja Otvaranje i aktivacija bezuslovnoj Ljubavi u srcu i Visem Srcu)
Ovde ne staje Ego i Racionalni Um. Sve delove Vas su harmonizirani i centrirani na Srcu.

Uporedjivanje dimenzija u sedmodimenzionalnom Univerzumu.

3D: Gustina - mineral, biljka, zivotinja
Aspekte JA - telo, volja, ego
Nivo svesti - fizicki, instinktivni, emocionalni, seksualni, mentalni, racionalni, izumatorski. Svest je ogranicena. 
4D: Gustina - Covek
Aspekt Ja - Um.
Nivo svesti - snovi, imaginacija, ekstrasenzorika, intujicija, kreativnost, karmicki nivo, Svest je svesna.
5D: gustina - telo Svetlosti. 
Aspekt Ja - srce
Nivo svesti - Ljubav, jedinstvo, savez, razum, razumevanje, sinteza, mudrost. Svest je prosirena
6D: gustina - telo Duse, nad Dusa.
Aspekt Ja - Dusa, Nad Dusa
Nivo svesti - meditacija, cutanje, sloboda, cista sustina, van vremena. 
7D: gustina - Andjel, Arhandjel, Bog-Tvorac, Univerzalni Bog, Bozanstvo. 
Aspekt Ja - Duh, Hristos, Univerzum
Nivo svesti - prosvetlenje, ekstaz, nirvana, blazenstvo, odsutstvo ega, jedinstvo, eskonacno nepoznato, Velika Tajna. 
(Tablica Sela Recela iz knige "Covek mnogommerni")

Proces Evolucije Duse. 
Evolucija Duse je potapanje svesti u dimenziju. (u nasem slucaju u 3D) i polako prosiravanje svesti sa dodavanjem novih dimenzija. 
Mi smo kao dusa postojemo u 12 gustina istovremeno. Ali nas nivo svesti odredjuje , u kojoj gustini cu nalaziti i na kakvoj dimenzije cu vibrirati. Ako se fokusiram na svom fizickom telu, onda cu vibrirati u trecej gustini. Istovremeno  cu nalaziti i u 5 i 6  gustini, ali, ako se ne fokusiram na njih, ove gustine nece da budu moguce za mene. 

Zapamtite! VI POSTAJETE ONIM, NA CEMU SE FOKUSIRATE! 

- ogovarate komsiju, neprijatelja, vladu i ostalo?
- slusate protiv svojoj voli zalbe prijatelja, kolega, roditelja i dr. ljudi na zivot i okolnosti?
- Zalite sebe sbog teskog zivota?
- Niste zadovoljni posledicom krize, svojim zivotom, povecanju cena, i jos mnogo toga?
- Grdite sebe za sitnu krivicu?
Ovo je stanje velikog sigurnog 3D!

Formula svesti coveka: 3D% + 4D% + 5D%

20%3D + 60% 4D + 20% 5D

Ako vasa svest 
- na 20% sfokusirano na 3D
- na 60% na 4D
- na 20% na 5D
Onda Vi ste osoba 4 gustine. 

Vratite se na tablicu Razlike Ljudi 3 - 4 - 5 gustine i pogledajte:
- koliko vremena vi se nalazite u stanju zrtve?
- Kako cesto vi stvarate svoju realnost svojim mislima?
- Koliko cesto izjavljujute sebi i ostalom svetu Ljubav?
Probate da pronadjite svoju gustinu.

Prosirena svest. Sta je?
veci deo covecanstva se razdvojio na 2 grupe. 
1. Ljudi, koji se fokusiraju na materialnom i odricaju duhovnu prirodu
2. Ljudi, koji se fokusiraju na duhovnom i odricaju fizicko.
Ako vas fokus na 1 ili 2 dimenzije, vi iskljucate ostale 10 iz 12 nivoa. 
I ovo dovode do fragmentacije JA. 

Covek sa prosirenom svescju je sposoban ukljucivati u svoju percepciju sve vise i vise nivoa realnosti. I prvi korak ka prosirenju svesti - prestati odricati deo svog JA! Vratite se SEBI! Krenuti KA SEBI! To ce  vam pomoci, da se ne okrenite sociumu, nego pocinete da radite na jedinstvu sa sociumom.
Vi balansirate i u harmonije sa Fizickim telom, emocijama, mentalnim telom i duhovnim telom. 
I vi nastelujete sva ova tela sa vasim Visim Ja. 
Ovo je kratak program za dejstva! 
A na nasim radionicama PUT KA SEBI radicemo zajedno, sto je mnogo lakse ostvariti i dodji do realnih, sjajnih rezultata!

 Ako vi osecate, da ste se negde zakocili i ne mozete sami da izadjete, slobodno se javite za grupni rad ili individualnu konsultaciju.
Tel. 0659636300
email: vpchesh@gmail.com
Facebook grupa: Majstor Zivota. 
(Klucna poruka u inbox: zelim da dobijem kvantni impusl)




Комментариев нет:

Отправить комментарий