среда, 7 июня 2017 г.

Afirmacije za svaki dan

VOLIM SEBE BEZUSLOVNO
PRIHVATAM SEBE TAKVOM KAKVA JESAM
ZAHVALJUJEM SEBE ZA TO STO SAM TAKVA KAKVA JESAM
OPROSTI MI BOZE ZA SVE NAMERNE I NENAMERNE GRESKE
DOZVOLJAVAM SEBE DA POSTIGNEM SVEGA STO DIZE MOJE VIBRACIJE SVAKI DAN
OTPUSTAM SEBE - DAJEM SEBE SLOBODU!
- Sada imam vreme koje mogu da posvetim samo sebi.
- Živim na zemaljskoj kugli i ovo je dobro.
- Ja jesam i ovo je dobro.
- Imam svoj život i ovo je dobro.
- Moj život je poklon za mene.
- Ja cenim svoj život.
- Ja razumem koliko velikodušno sam odarena životom.
- Ponekad zaboravljam koliko
mnogo svega imam.
- Sada znam da u mom životu ima mnogo dobrog.
- Glavno je da imam moj neograničeni potencial, moje velike mogućnosti.
- Moji mogućnosti u ovom svetu čak mnogo više nego ja mogu sebi zamisliti.
- Ja živim u svetu izobilja i znam da mogu postiči sve što god poželim.
- Znam da sama sam stvorila sve sto imam danas u svom životu.
- Ako meni nesto ne odgovara danas u mom životu sama to mogu da promenim u svakom trenutku.
- Sve zavisi samo od mene.
- Nikakvi spoljasnji uslovi, nikakvi okolnosti ne mogu da me smetaju da postižem ono sto želim u svom životu.
- Ako stvarno nesto želim onda neminovno dobijam ovo, stvaram ovo, postižem ovo.
- Ja se učim da koristim svoji bezgranićni mogućnosti.
- Otpustam i ostavljam u prošlosti sve svoje sumnje, sve strahove, sve svoje negativne instaljaciji o samoj sebi, o svom uspehu, o svom životu.
- Ja nisam moje sumne
- Ja nisam moji strahovi.
- Ja nisam moji prošli instaljaciji.
- Ja sam slobodna od predrasuda i stereotipa društva.
- Ja sam slobodna od mišlenja i ocena drugih ljudi.
- Nisam ono što druge misle o mene
- Ja sam slobodna od svakih ograničenja.
- Moja sloboda neograničena.
- Sada znam da sam dostojna svega najboljeg.
- Ja sam vredna da živim sijajan, interesantan i zasičen život.
- Moja budućnost u mojim rukama.
- Ja sama stvaram svoj život.
- Ja vidim sebe zdravom, uspešnom i srećnom ženom - danas, sutra i uvek.
- Ja sam vredna ljubavi.
- Ja sam vredna odlićnog zdravlja.
- Ja sam vredna  da živim u komforu i uspehu.
- Ja zaslužujem prosperiteta samom činenjicom postojanja.
- Ja sam srečna žena.
- Moja budućnost je svetla i radosna.
- Ja imam mnogo dostignuča i imaču još više.
- Ja pravim uspesi u svim oblastima života.
- Ja dozvoljavam sebi da budem uspešnom.
- Ja dozvoljavam životu pruziti mi pokloni.
- Vredna sam svega najboljeg.
- Vredna sam  prosperiteta.
- Vredna sam  bogatstva.
- Za to što sam unikatna i neprocenjiva.
- U Universumu ne postoji druga takva žena kao što sam ja.
- Ja sam sigurna u sebe.
- Ja sam samodovoljna.
- Ljudima je interesantno sa mnom, ljudi su vezuju za mene.
- Ja poklanjam ljubav i dobro svima oko mene.
- Ja privlačem u svoj život sijajnih, interesantnih i uspešnih ljudi.
- Ja sam uspešna i srećna.
- Sve moje planove se realizuju.
-Ako se sretnem sa preprekama, onda primam ih lako i nalazim nove mogućnosti za dostignuču svojih ciljeva.
VOLIM SEBE BEZUSLOVNO!!!!!


Individualne konsultacije za resavanja zivotnih problema u Beogradu  
Virtualne konsultacije na dalinu (skype, telegram, ooVoo, viber, whats up)
Grupne radionice "PUT KA SEBI"
Pitanja i prijava na tel. (+381) 0659636300




Комментариев нет:

Отправить комментарий