понедельник, 10 сентября 2018 г.

Zivotni mudrosti


Ove mudrosti koristim kao podrsku na Putu Ka Sebi.

Zelim da podelim sa vama Mudrosti, kojih stalno se pridrzavam i koji pomazu mi u svakodnevnom radu sa sobom. Neka oni i vama posluze kao alati u procesu pozitivnih transformacija Vaseg Zivota.  
Svaka od nih zasluzuje detalnog proucavanja, za nekoga mozda zvuce kontradiktorno, ali,  ako naucimo da koristimo ih, onda oni ce da budu temelj, na kojem se gradi nas zivot. Bice mi drago, ako cete vi da podelite svoje mudrosti u komentarima ili ostavite svoj utisak. Hvala!

1. OGLEDALCE, OGLEDALCE, RECI MI....
Nasa okolina je
nase ogledalo. Sve sto se desava u svetu, koji me okruzuje je odraz mog unutrasneg sadrzaja (svesnog i podsvesnog). Kad sam to shvatila, meni je postalo lakse da prihvatim sve, sto se desava u mom zivotu. 
2. ZIVOT JE BUMERANG.
Nikad se ne zna odakle ce doci (situacija, dogodjaj, okolnosti). Ova midrost pomaze mi da shvatim da cinjenjica "Ti meni, Ja tebi" NE RADI! Ova mudrost je pomogla da se naucim da kontrolisem svoje misli, emocije, postupci. Ako sve se vraca, onda bolje da se naucim da "pustam" samo dobro. A kad ponekad dogodi negativni stvari, ja sam svesna, da je to bumerang iz proslosti..... Tako sam se naucila da analiziram svoje greske, da se naucim od njih, da izvucim  bisere mudrosti iz bilo kojoj situacije. I sasvim sam izgubila zelju da krivim bilo koga u svom zivotu.
3. NE ZIVI U OCEKIVANJU, NECES SE RAZOCARATI. (bez komentara)
4. ZAVOLI SVE STO IMAS I IMACES SVE STO VOLIS.
Ova mudrost me naucila cak i na male sitnice gledati drugim ocima, ceniti svaki trenutak zivota, drugacije prihvatati sve sto ranije nije bilo bitno, cak je i eritiralo. Ovo je neocekivano interesantan proces. Jeste malo tezak, ali interesantan je sa cudnim metamorfozama.
5. PRIRODA NE TRPE PRAZDNINE.
Ako nesto je od mene otislo, nesto drugo obavezno dolazi. Ova mudrost mi je naucila da ne patim o izgublenom, nego da preduzimem dejstva po svesnom napunjavanju stvorenoj prazdnini. I valjda od ovoj mudrosti nastaje jos jedna. A to je...
6. MOJE OD MENE NECE OTICI. SVE, STO JE OTISLO, NIJE MOJE.
Sada je doba, kad u nasem zivotu se stvorio Nov Prostor u Novoj Realnosti. Da li ste primetili? Neka ovaj Nov Prostor se napuni samo dobrim stvarima. Zar treba drugacije? Nesto se raspada i stari. Setite se svog prvog mobilnog telefona , naprimer. Taj, koji ste dobili prvi put..... I on je bio predmet vaseg ponosa, zar ne? I pogledajte vas sadasni telefon....
7. SVE, STO NAS NE UBIJA, CINI NAS JACIM.
Kad upadamo u "mlin" zivotnih situacija, kad hvata panika i cini se da nema izlaza, automatski se ukljucuje unutrasne resurse samo-ocuvanja. I ovde postoje 2 varianta (slobodni izbor)
- da se predajete tom "mlinu" da vas izmele i pretvori u bezoblicnu i bevoljnu "masu" i spustite se na dno dna
- ili da postanite Diamant i dozvolite okolnostima da vas ispoliraju i ograne. A posle zablistate u podpunom sjaju i zadovoljstvu Sa Sobom i uzivanju u Pobedi!
8. "BESPLATNO" JE SAMO MARKETINSKI TRIK.
Sve ima svoju cenu! Ako smo negde nedovoljno platili, obavesno negde cemo da preplatimo. I obrnuto. Ako se desi da stalno preplacujemo, onda Zivot obavezno ce doneti velikodusan poklon, iznenadjenje, nagradu. I ovo se smatra kao cudo. 
9. Ova mudrost mi je pomogla da shvatim zakon - DAJ, PA UZMI. 
Ako ziveti po principu "Uzmi, pa daj" (naprimer krediti), onda to ne samo ne radi, kako ocekujemo, nego i blokira put prihvatanja i odmotava tako zvani "vir negativnih dogodjaja"
10. RECI BEZ KONKRETNIH DELA = 0
Mi zivimo u takvu dobu, kad  prazdno "blabla" je izgubilo aktualnost. Rekla sam, pa uradila sam. Ovo je bitno pre svega u odnosu na sebe. Prazdne reci i obecanja pre svega samom Sebi bez konkretnih dejstva i dela je pravi put ka depresije i ostalim negativnim posledicama.
11. GDE JE USMEREN VEKTOR PAZNJE TAMO JE USMERENA ENERGIJA. 
Kad sam to shvatila, naucila sam se da svesno kontrolisem svoj vektor paznje, jer mnogo vremena i energije sam potrosila prazdno na stvari-parazite, koji uopste ne zasluzuje moje paznje, oduzimaju (odatle je gubitak!) moju energiju (internet, naprimer i socialne mreze, kad umesto neceg bitnog se odvucimo na sasvim drugu stranu, i uopste ne primecujemo, kad nas to vec zavuklo, a kad se setimo, izgubleno je vreme, energija, zivotna snaga) i da se ukljucim u pravcu koji mi zaista potreban. Jos nisam to naucila perfektno, ali znam da budem svesna toga i imam sa cim treba da poradim jos.
12. DA BI SMO IMALI OVO, STO NIKAD NISMO IMALI, TREBA POCETI DA RADIMO ONO, STO NIKAD NISMO RADILI. (bez komentara)
13. KO CIME JE NAPUNEN, TAJ TIME SE DELI. 
Ova mudrost me naterala razmisliti, cime sam JA napunjena? Ja sam se naucila da analiziram SVOJE misli, emocije, vibracije i da pokrenem "GENERALNO CISCENJE SVOG ZIVOTA" Najinteresantno je da svet oko mene poceo da se menja uz moje promene! Kao da je proradio "magicni stapic". A Ogledalce je odrazilo moje unutrasne promene (gledaj tacku 1)
14. JA SAM ODGOVORNA ZA SVE STO SE DESAVA U MOM ZIVOTU.
Kad sam to shvatila, onda "sugava koza" patoloske zrtve, koja je uvek pokusavala da okrivi sve i svasta i prebacivala je odgovornost na bilo koga za sve sto se desava, samo ne na sebe, pocela je da se gubi. I jednog dana se pojavila NOVA JA u drugom izdanju - GAZDARICA SVOG ZIVOTA. Jeste, to je proces! Vecinom dugotrajni (to je vrlo individualno). A sada na radost ove procese se ubrzavaju! A jos uz pomoc iskusnog pomocnika je mnogo lakse. 
15. ZAVOLI SVOJ POSAO I NIKAD NECES RADITI.
Posebno ova mudrost se tice zena! Voleni posao napunjava zenu zenskom energijom. I suprotno, nevoleni, mrzki posao iscrpljuje zenu, smanjuje do minimuma nivo zenske energije i oduzima zivotne snage. 
16. NADA JE NAJVECA IZDAJNICA! 
(Pogledaj tacku 10). Kad ste napravili izbor i doneli ste cvrstu odluku - UCINITE! Nada se ne umire poslednja. Ona ce ziveti uvek! I ona se napunjava energijom onoga, ko je prazdno i beskorisno se nada...

Ako ova informacija korisna za vas, ostavite svoj odaziv ili pitanje u komentaru. Meni je bitan vas odaziv da napravim svoj rad za vas jos korisnije. I ako Vi imate svoje mudrosti, podelite ih sa mnom u komentaru. Samim tim Vi ucinite pre svega za sebe (gledaj tacku 5) a i za sve, ko cita ovaj blog.
ZAHVALJUJEM!

Ako vam treba individualna konsultacija, izvolite! Zajedno uvek lakse analizirati i popraviti problemnu situaciju.
Cekam vas na individualnim i grupnim radionicama. 
Kontaktirajte me:
Tel. +381659636300 (viber, whatsapp)
- Skype: Vera Chesheva. 
- email: vpchesh@gmail.com

Hvala na paznje!
Vas personalni pomocnik za prakticno ostaranje pozitivnoj transformacije u realnom svakodnevnom zivotu Vera Chesheva..  

(Izvinjavam se na gramatickim greskama, jer srbski nije moj materni jezik)












Комментариев нет:

Отправить комментарий